Sidor

Saturday, September 25, 2010

Inspiration!




Min underbare make var på Bok- och biblioteksmässan i Göteborg igår. Och tog med sig godis hem till mig! Jag blev så glad över sakerna han hittade att jag blev tårögd.

Först ut var en provprenumeration av Hemslöjden. Det nummer han hade med hem var fyllt av broderier. Vilket är vad jag sysslat med de senaste dagarna, så det kunde inte varit bättre!

Sedan hade han med sig en underbart tjock bok: I min magiska scrapbookingvärld - inspiration för dig som gör kort, av Karin Ärnekvist. Maaassor av inspiration! Hon gör jättefina kort i en stil som tilltalar mig.

Sist men absolut inte minst: Roliga handstilar, av Emilia Åman. Jätterolig bok som lär ut nya handstilar och småtips utan en massa pekpinnar och regler. Behöver jag säga att jag redan har börjat öva? Och roligt är det!

Katten hade vi redan innan...

Visst är det underbart att ha någon som känner en så väl att de kan ge precis det man mest av allt vill ha, utan att man ens behöver säga det?!

3 comments:

finafrun said...

Ja, underbart!

finafrun said...

fina tips!

Marilyn said...

Please can you put a translator on your page....it would be wonderful to be able to read you!!!! Thank You!!! :)

Post a Comment