Sidor

Sunday, March 20, 2011

Var är mina nycklar? - Where are my keys?

Jag har en ganska stor handväska. I den får det plats mycket saker. Därför har jag ofta svårt att hitta mina nycklar när vi har varit ute någonstans och ungarna vill in snabbt. Har funderat lite på en lösning som inte är för komplicerad, och idag kom jag på det - en knapp!

I have a rather big handbag. There is room for a lot of stuff in it. So I often have a hard time finding my keys when we have been off somewhere and the kids want to get inside at once. I have been thinking about a solution that isn't too complicated, and today it hit me - a button!



På knappen hänger jag nyckelknippan med hjälp av en virkad snodd. Lätt att hitta och lätt att ta loss och hänga tillbaka. Men man kan ju inte bara virka en snodd... Det blev en liten kaktusflicka också. Tror att jag är inne i en väldigt kreativ period just nu!

On the button I will hang my keys using a crocheted string. Easy to find and easy to take off and to put back. But you can't just crochet a string... There was a little cactus girl too. Think I'm in a very creative period right now!

No comments:

Post a Comment