Sidor

Tuesday, March 15, 2011

Hej igen! - Hello again!

Jag har varit datorlös i helgen, eftersom vi varit barnvakt åt mina tre ljuvliga systersöner. Men jag tänkte att ni kanske ville se hur torgvantarna blev? Jag hade tänkt göra dem utan fingrar, men när den första var färdig uttryckte sonen en önskan om fingrar, så det var bara att repa upp den sista biten och göra om.
I have been without computer this weekend, since we've been babysitting my three adorable nephews. But I thought that you might want to see the mitts? I was meaning to make them without fingers but when the first was done, my son expressed a wish for fingers. So it was nothing to do but to undo the last part and redo it.


Som jag nämnde innehåller garnet jojoba-olja och aloe vera. Sonen har fått så torra händer att skinnet spruckit nu i vinter, men redan efter ett par timmar med vantarna på kunde han känna att de hjälpte! Häftigt!

As I mentioned, the yarn contains jojoba oil and aloe vera. My son got so dry hands that he bled this winter, but already after a few hours with the gloves on he could feel that they were helping! Cool!

1 comment:

Marilyn said...

what a brilliant idea to put aloe in the yarn....I could use some of that for my poor dry hands...glad it helped your boy's problem...

Post a Comment