Sidor

Friday, October 22, 2010

Timmer!

Jag är glad att ingen fick den här över sig idag! Vägen utanför vår uppfart är ganska trafikerad av både bilar och fotgängare. Och stocken kunde jag inte ens rubba, så den vägde allt sina kilon. Vi hade märkt att halva vår ask hade börjat luta betänkligt och pratat med bonden vi hyr av om att han skulle komma och ta ner den. Nu behövde han inte det, utan fick bara släpa bort den med traktorn istället. Men tack och lov att det inte var någon på vägen när den föll!

2 comments:

Maria said...

Ja, det var för väl att ingen fick trädet på sig! Skönt att ni fick hjälp med att få undan det.
Maria

anniz said...

Men åh, jag tror banne mig jag åkte förbi ert hus för inte så länge sedan för det där trädet som ligger apfarligt ut mot vägen känner jag så väl igen!

/Anniz

Post a Comment