Sidor

Tuesday, May 18, 2010

Snuvigt

Ja, här händer det inte särskilt mycket... Jag har blivit förkyld efter lägret, och lyckas inte få något vettigt gjort. Sitter mest och hänger framför datorn eller ligger och slöar i soffan eller sängen. Planen är att jag ska sätta mig och scrappa lite, men jag lyckas aldrig ta mig ända fram till pysselbordet. Hade lite feber nyss, men nu känns det bättre. Kanske borde passa på då...

Det är hajk till helgen, och jag har en del att förbereda. Saker ska handlas, lite bibelundervisning förberedas och det ska packas. Dessutom är det Royal nu på torsdag, som också måste förberedas. Vill ju inte att stackars maken ska behöva ta precis allt ansvar. Hoppas att detta ger med sig imorgon. Brukar oftast bara vara förkyld i tre dagar.

No comments:

Post a Comment