Sidor

Tuesday, June 15, 2010

Studentkort

Här följer de studentkort jag scrappade i år (utom ett som jag glömde att ta kort på). De tre första är beställningar. De är väldigt olika, eftersom jag brukar tycka att det är tråkigt att göra samma sak flera gånger. Jag är särskilt nöjd med fjärilen på det högra kortet. Mall och instruktioner till den har jag hittat här hos Miss Cutiepie. Även blommorna på det nedre kortet är "handgjorda" efter hennes mall här.



Till "mina egna" kort hittade jag en kortvikning här hos TinaStina, som jag kände att jag ville testa. Hennes kort är otroligt fina! Det kommer jag inte ens i närheten av, men vikningen blev fin på mina kort också, tycker jag. När kortet står upp så ser man både framsida och insida samtidigt, vilket jag tyckte var lite roligt. På det nedersta kortet är studentmössan virkad (mönster här), men sen tog det svarta garnet slut och jag fick rita den andra mössan (plus den jag glömde ta kort på).



No comments:

Post a Comment