Sidor

Saturday, October 17, 2009

Avsked

Livet är fyllt av avsked, ändå är det alltid så svårt! Ikväll har vi varit på avskedsfest för min syster med familj, som snart reser till hennes makes hemland i ett helt år. Ett år är lång tid, särskilt som de har små barn. Vi kommer missa mycket i deras uppväxt... Just nu känns det väldigt tungt. Dessutom glömde jag att ta en massa kort på krabaterna ikväll, vilket jag hade tänkt göra. *Suck!*

Försöker se det positivt, att de små får lära känna sin andra halva av släkten osv... men det känns inte bättre för det! Trodde inte att jag skulle bli så ledsen, för jag är inte en person som brukar känna så mycket saknad på det sättet. Men ikväll när jag snosade en liten i nacken och tänkte att nästa gång vi ses är den lille ett år äldre, då kändes det väldigt sorgligt...

No comments:

Post a Comment