Sidor

Wednesday, March 24, 2010

Scrappade tavlor

Det går ju att scrappa (eller altra som det kallas) så mycket mer än bara kort. Jag saknade någon fin tavla med lite romantisk känsla att sätta upp ovanför sängen i vårt sovrum. Jag satte mig då och gjorde dessa tavlor. De två första är gjorda ganska tidigt i min "scrap-bana" och är därför ganska platta, alltså 2-dimensionella. Den tredje är gjord lite senare (pga av bristande inspiration), och eftersom jag då vant mig att använda mer 3-dimensionella dekorationer var det nästan svårt att göra ett så platt motiv. Alla tre står nu på en tavellist ovanför sängen, inramade i gamla fotoramar. Anledningen till att jag inte visar dem tillsammans är att det är så trasiga och fula tapeter i sovrummet, så jag tänkte att ni skulle slippa se dem...





No comments:

Post a Comment